Kako kreirati sadržaj koji će privući klijente?

Content Marketing je tema mnogih poslovnih razgovora, ali samo ga rijetki stvarno i rade.  Kreirati sadržaj zahtjeva dosta vremena, ali ukoliko ga redovito radite duže vrijeme, počet će vam donositi sve više i više upita.


Prilikom detaljnije analize teme dolazi se do sljedećih pitanja;
Zašto je Content Marketing bitan za uspješno privlačenje novih klijenata i prodaju?
Što sve obuhvaća Content Marketing?
Koji su kanali Content Marketinga?
Kako izgraditi strategiju?
Kako implementirati Content Marketing uz što manja ulaganja?
Kako pisati blog?
Kako pisati e-book?
Kako izrađivati infografike i webinare?
Kako računati isplativost Content Marketinga?

Digitalni marketing u sklopu kojeg se nalazi i content marketing sve više raste i razvija se, utječe na tržište te se, što je najvažnije od svega, vrlo brzo mijenja. Google, Facebook i Instagram uvode gotovo svakodnevne promjene, od algoritama do načina objava. Nešto što je vrlo dobro funkcioniralo jučer, danas više ne funkcionira. Upravo se zbog toga o digitalnome marketingu treba stalno educirati. Content marketing podrazumijeva kreiranje sadržaja kojim ćemo privući posjetitelje, potom pretvaranje posjetitelja u potencijalnog kupca te pretvaranje tog potencijalnog kupca u kupca i na kraju pretvaranje kupca u lojalnog kupca. Content marketingom stvaramo dodanu vrijednost za kupca, informiramo ga o sadržajima koji su mu korisni, a u isto vrijeme ga zabavljamo i učimo. Ova vrsta sadržaja s korisnicima stvara povezanost i izgrađuje povjerenje. Kada smo uspješni u content marketingu s pravom možemo očekivati nove klijente i lojalnost postojećih!

Uspješnim Content Marketingom privlačimo nove kupce i osiguravamo lojalnost postojećih, a u isto vrijeme ih učimo, zabavljamo i stvaramo povjerenje. Često se govori o Content Marketingu ali rijetko je on stvarno i uspješan.

Ovo područje je iznimno važno za:
voditelje i djelatnike u odjelima marketinga,
voditelje i djelatnike u odjelima prodaje,
direktore i vlasnike malih i srednjih tvrtki,
obrtnike, managere, voditelje odjela, community managere,
sve osobe koje se direktno ili indirektno bave marketingom i sve osobe koje žele naučiti kako kreirati sadržaj koji će privući nove klijente i povećati prodaju..


Ostale članke iz rubrike pročitajte OVDJE!

Posjetite i naš KAKO WEBSHOP