
Upravljati ključni kupcima jedna je od najvažnijih poslovnih aktivnosti. Bilo veliko, srednje ili malo, poduzeće se svakodnevno susreće s tim pojmom.
Oduvijek je poznat stari zaključak, da je bolje i profitabilnije brinuti i zadržati stare postojeće kupce, nego biti orijentiran isključivo na nove. u današnje vrijeme, taj zaključak se pokazuje potpuno ispravnim.
Uspješno upravljati ključnim kupcima poznato pod nazivom Key Account Management, jedan je od najbitnijih procesa u prodaji. Prema svim istraživanjima upravo su ključni kupci oni koji Vam donose većinu prihoda pa je bitno ulagati u obrazovanje Key Account Managera.
Snaga odnosa s kupcima ovisi o kvaliteti odnosa, vrijednostima, povjerenju i međusobnom poštovanju. Kada voditelj ključnih kupaca ima savršen odnos s kupcem, može bolje ispuniti njegove potrebe, a kroz ispunjavanje ili neispunjavanje kupčevih potreba voditelja promatra trgovac, odnosno njegov ključni kupac.
Uspješno upravljati iziskuje dobre komunikacijske vještine, odlično znanje u planiranju prodaje i znanje i iskustvo u vođenju odnosa s klijentima.
Ukoliko želite detaljnije informacije o mogućnostima unaprijeđenja Vašeg poslovanja, slobodno se javite OVDJE.
Zavirite i u naše ostale rubrike!
Ako Vam se sviđala objava, kliknite Like i podjelite s prijateljima!