Kako unaprijediti marketing na društvenim mrežama ?

Ako nešto nije objavljeno na društvenim mrežama tj. ponajprije na Facebooku ili Instagramu, kao da se nije niti dogodilo.
Marketing na društvenim mrežama, uz email, je kanal marketing odnosno način promocije i PR-a kojeg brendovi najviše koriste.

U svijetu je danas aktivno preko gotovo 2 milijarde korisnika Facebooka i ostalih kanala društvenih mreža. Smatrate da ih je potrebno zanemariti ?

principi

Poštivanje principa je pokretačka snaga za postizanje željene izvrsnosti.

Marketing na društvenim mrežama nudi bezbroj opcija targetiranja tj. ciljanja korisnika, stoga informacije o proizvodu ili usluzi možete prenijeti ciljnoj skupini koju uistinu to interesira.

U Hrvatskoj je danas aktivno oko 2 milijuna online korisnika. Oglašavanje se može prilagoditi njihovim interesima, dok rezultati na društvenim mrežama mogu biti značajni.

Npr. LinkedIn je odlična platforma za ciljanje visokoobrazovanih korisnika te ostvarivanje poslovnih kontakata.

Mnogi kupci će preporučiti brend s kojim su imali dobro iskustvo preko društvenih mreža zato i jesu društvene mreže odličan kanal za viralni marketing i marketing od usta do usta. Bitno je da korisnik bude aktivna, dijeli sadržaj te komunicira s ostalim korisnica.

Uz Facebook, Instagram, LinkedIn, Tweeter  su najkorištenije društvene mreže. Iako je najrazvijeniji na području SAD-a, i u Hrvatskoj i Europi je izvrsno prihvaćen.

Jedan od važnih trikova za marketing na društvenim mrežama jest da se na kraju svake objave postavi pitanje svojoj publici. To uvelike diže čitanost i potiče interakciju koja je iznimno bitno.
Prema neki svjetskim istražvanjima, prosječni internet korisnik potroši gotovo 2h dnevno pretražujući na društvenim mrežama. Uz Googleovu i YouTubeovu, Facebookova tražilica jedna je od najkorištenijih na webu pa se može ponuditi kompletan sadržaj koji interesira ciljnu publiku.

Vizualni sadržaj ima 40x više šansi da će biti dalje podjeljen (šeran) nego bilo koji drugi oblik sadržaja.
Zato je bitno postaviti sliku, video ili infografiku u svoje postove te pozvati publiku da pregleda, komentira te dalje podjeli.

Više od pola YouTube pregleda dolazi s mobilnih uređaja tako da definitivno i taj kanal mora biti uključen u vaš marketing na društvenim mrežama.

Na kraju, bitno je testirati kada koji kanal na društvenim mrežama donosi najbolji odaziv publike.

Posjetite i naš KAKO WEBSHOP

Ako Vam se sviđala objava, kliknite Like i podjelite s prijateljima!

You may also like...

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *