Kako funkcionira prodaja ?

Prodaja je danas sve. Prodajom se bave i oni koji nisu svjesni da se njome uopće bave.

Želite sa sastanka otići tako da ste maksimalno povećali ratu zaključivanja poslova? Želite da baš vaš projekt dobije zeleno svjetlo?
Znate li da većina osoba nema problema sa zaključivanjem prodaje već s otvaranjem prodajnog razgovora gdje u startu pogriješe i nikad niti ne dobiju priliku zaključiti prodaju? Znate li koliki je trošak ako je vaš prodajni predstavnik utrošio mjesec dana na dogovaranje sastanaka od kojih nije ništa prodao ili mu je rata konverzije ispod 20%? Da li često na tjednom sastanku slušate da je jedini problem u prodajnom razgovoru bila cijena proizvoda?
Ako mislite da je problem cijena, najčešće je problem način na koji prodajete. Prodajne i komunikacijske vještine su dvije najbitnije vještine za ostvarenje zacrtanih ciljeva te ih trebate razvijati bez obzira kojim se poslom bavite.

Pohađanjem intenzivne prodajne edukacije može se:
– što su trendovi u maloprodaji i veleprodaji,
– koje su osnove psihologije kupovine i procesa odlučivanja kod kupca,
– kako uspješno pregovarati,
– kako pravilno odraditi prodajni proces,
– kako se pripremiti za samu prodaju,
– što je neverbalna komunikacija u prodaji i kako ju koristiti,
– kako otvoriti prodajni razgovor i zaintrigirati potencijalnog kupca,
– kako uspješno prezentirati usluge i proizvode kupcu,
– kako prikupiti informacije o potencijalnom kupcu,
– kako izgraditi strukturu prodajnog razgovora,
– kako uvjeriti kupca da baš Vaš proizvod ili usluga rješava njegov problem, – koje su najčešće greške u prezentaciji proizvoda i usluga i kako ih izbjeći,
– kako rješavati prigovore i stvarati lojalne kupce,
– kako zaključiti prodaju,
– kako ostvariti nastavak suradnje s postojećim klijentima,
– upoznati prednosti i mane koje ima prodaja i pregovaranja uživo, mailom i telefonski.

Edukacija najviše je namjenjena za: direktore tvrtki, direktore prodaje, direktore veleprodaje, Key Account Managere, direktore marketinga, voditelje prodaje, prodajne predstavnike, komercijaliste, sve koji se bave prodajom i pregovaranjem, dogovaranjem sastanaka, prezentacijom proizvoda i slično.

Ostale članke pročitaje OVDJE.

Ako Vam se sviđala objava, kliknite Like i podjelite s prijateljima!

You may also like...

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *