Kako postići bolje rezultate na poslu ?

Većina stručnjaka brine o tome što njihovi kolege i viši stručnjaci na poslu misle o njima. To je zato što vas ljudi prepoznaju, a vaš rad često je odlučujući čimbenik u tome hoćete li dobiti unapređenje.

na poslu

Većina stručnjaka brine o tome što njihovi kolege i viši stručnjaci na poslu misle o njima

Kvaliteta vašeg posla je, naravno, jako važna važna, ali male radnje koje svakodnevno radite stvaraju veću sliku o tome tko ste. Stoga vam donosimo par kvalitetenih savjeta.

1. Izgovaranje “Da” na sve – izbjegnite potvrdan odgovor i slaganje sa svim idejama, stavovima…

2. Nemojte previše komunicirati sa svakime na poslu. Ljudi uzimaju u obzir sve male radnje koje napravite, stoga provjerite jeste li svjesni onoga što radite i kako to odražava na vas

4. Odbijanje prilagodbe – Najčešća stvar je da ljudi rade što njihov ugled na poslu jest kada se zaposle na posao koji ne odgovara njihovoj osobnosti, a onda se ni ne pokušaju prilagoditi.

5. Previše ili premalo govoriti – Postoji tanka crta tj. ravnoteža između izricanja više od nužnoga i ne dovoljno izričaja. Ključ je naučiti pridonijeti pravoj vrijednosti i to dodavanjem vrijednosti, ali i dalje slušati druge – a zatim ostati dosljedan

6. Oslanjanje na nadređene u rješavanju manjih sukoba – ako imate ozbiljan problem s kolegom na poslu, svakako, uključite svog nadređenog

7. Ne mjenjajte navike koje vas čine sretnim

8. Prekomjerni rad – ponekad duži posao negativno utječe na Vas

Ako i želite pronaći bolje radno mjesto, uvijek možete probati.  🙂

Ostale naše savjete pročitajte OVDJE.
Posjetite i naš KAKO WEBSHOP

Ako Vam se sviđala objava, kliknite Like i podjelite s prijateljima!

You may also like...

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *