Kako uspješno voditi upravljanje ključnim kupcima ?

Upravljanje ključnim kupcima oduvijek je bila jedna od najvažnijih poslovnih aktivnosti svakog poduzeća.
Tu vrijedi staro pravilo: “Jedan stari kupac vrijedi kao 100 novih kupaca”. To nije bez razloga tako, a odnosi se na sve djelatnosti, kako proizvodne tako i uslužne.
upravljanje_ključnim_kupcima

Postavlja se pitanje zašto je to tako. Upravljanje ključnim kupcima ili Key Account Management, jedan je od najbitnijih procesa, ako ne i najbitniji proces u prodaji. Prema svjetskim poslovnim istraživanjima, upravo su ključni kupci oni koji donose većinu prihoda, stoga je bitno ulagati u obrazovanje Key Account Managera odnosno voditelja ključnih kupaca.

Upravljanje ključnim kupcima iziskuje dobre komunikacijske vještine, odlično znanje u planiranju prodaje i znanje te iskustvo u vođenju odnosa s klijentima. Bitno je da je osoba proaktivna, odgovorna te fleksibilna u komunikaciji s kupcem. Ukoliko se ne poštoju te neke bitne odrednice, odnos s ključnim kupcima može biti stavljen na “led”.

Za sve one koji bi htjeli nagraditi svoje zaposlenike, pripremili smo i neke POSLOVNE POKLONE.

Ostale članke iz rubrike možete pročitati ovdje.

Ako Vam se sviđala objava, kliknite Like i podjelite s prijateljima!

You may also like...

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *