Kako se provodi zaštita potrošača ?

Zaštita potrošača jedan je od osnovnih uvjeta etičkog djelovanja svakog poduzeća.
Upravo iz tog razloga su osjetljivi i državi organi. Stoga se i provode rigorozni nadzori.

zaštita potrošača

Obveze svih trgovaca u odnosu na potrošače regulirane su Zakonom o zaštiti potrošača. Uz to zaštita potršača je regulirana i EU propisima, ali i europskom sudskom praksom.
Kazne za sve trgovce koji prekrše odredbe Zakona su visoke.
Potrošači se mogu informirati o svojim pravima kroz intenzivne kampanje udruga za zaštitu potrošača i EU institucija.
Kako bi se izbjegli prekršaje i visoke novčane kazne bitno je saznati na što se sve mora obratiti pozornost kako bi pojedinac ili poduzeće poslovalo u skladu s propisima.

Ono o čemu se važno informirati je:
– o kojim propisima se trebate paziti pod pojmom zaštita potrošača,
– iz kojih osnovnih načela proizlaze svi propisi,
– kako kvalitetna implementacija zakonskih odredbi utječe na zadovoljstvo kupaca,
– kako uspostaviti proces rješavanja reklamacija koji poštuje zakonske odredbe,
– kako se osigurava daljnja lojalnost kupaca,
– koje poslovne prakse nikako ne smijete koristiti.

Ostale naše savjete pročitajte OVDJE.
Posjetite i naš KAKO WEBSHOP

Ako Vam se sviđala objava, kliknite Like i podjelite s prijateljima!

You may also like...

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *