Kako se održava prezentacija

Prezentacija je jedan ključnih koraka svake prodaje.
kvalitetna_prezentacija

Prezentacija je jedan ključnih koraka svake prodaje.

Održati prezentaciju na kvalitetan način, cilj je svakoga tko prodaje.

Najvažnije je napraviti adekvatnu pripremu za prezentaciju. Ona služi prodavaču da postavi cilj za posjetu, upozna se s kupčevom situacijom i potencijalnim potrebama te pripremi sve alate i strategije za razgovor koji slijedi.

Zatim slijedi ostvarivanje kontakta. To je početak razgovora koji pred prodavača postavlja cilj prodaje sebe.

Ukoliko ga kupci ne dožive kao kompetentnu, simpatičnu osobu koja im može pomoći, nastavak razgovora nema pretjerane nade za uspjeh.

Nakon toga važna je analiza potreba. Ona se ostvaruje kroz dvosmjernu komunikaciju i postavljanje kvalitetnih pitanja kupcu.  Prodavač otkriva svoje potrebe i kupovne motive.

Prekretnica svih prezentacija je iznošenje rješenja.

Nakon što je prodavač utvrdio da kupac ima potrebu za njegovim proizvodom, kupcu pokazuje kako rješava njegovu potrebu i koje koristi mu donosi.

Zaključivanje prodaje tj. završetak prezentacije.  Cilj ovog koraka je olakšati kupcu odluku o kupnji ili ostaviti vrata otvorenim u slučaju da kupnja nije realizirana.
Aktivnosti nakon kupnje.  Kupnjom proces ne završava, jer dobrim održavanjem odnosa s kupcem i brigom o njemu tijekom korištenja proizvoda zapravo krećemo u novi prodajni ciklus.

Tijekom cijelog prezentacijskog procesa odvija se učenje. Nakon svakog razgovora prodavač bi trebao napraviti analizu uspješnih i manje uspješnih elemenata, te izvučene pouke primijeniti u idućim susretima s klijentima.

Jedan od najboljih svjetskih prezentatora je Tony Robbins, a njegova prezentacija izgleda ovako.

Svakako pročitajte i naše ostale članke iz rubrike…

Ako Vam se sviđala objava, kliknite Like i podjelite s prijateljima!

You may also like...

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *