Kako se koristi motorni vinč sa zupčanikom ?

Motorni vinč sa zupčanikom, prijenosni je pogonski uređaj. On je namijenjen samo uz korištenje opreme koja je
označena za korištenje od strane proizvođača.

motorni_vinč_stroj

Da bi znali kako se pravilno koristi motorni vinč, važno je proučiti i slijediti upute, stalno obučavati osoblje o korištenju i sigurnosti te pribaviti prikladnu opremu i alate.

Pogonska se jedinica sastoji od četverotaktnog benzinskog motora i kutije mjenjača. Kutija mjenjača ima posebna usitnjena udubljenja tako da može biti brzo spojen s baznom jedinicom. Kutija mjenjača je samo-ograničavajući zupčanik koji zadržava teret tijekom zaustavljanja. Ima stupnjeve prijenosa za naprijed i natrag. Jedinica je prikladna za veći broj strojeva, npr. žičare, postolja za kabele, podzemne kabele, dovodne kabele …

Pogonska je jedinica pouzdana i dizajnirana za Vašu sigurnost. Može vam pomoći u odrađivanju posla na
jednostavan i siguran način. Iako, morate pažljivo pratiti ove upute, jer krivo upravljanje može biti iznimno opasno. Otvorite ili otpustite mehanizam zaključavanja na stroju koji se treba spojiti. Smjestite stroj i zupčanik u držač, provjerite da je osovina spojke ispravnog tipa (pogledajte stranicu 9), te da se
točno spaja. Zaključajte ju ekscentričnom bravom. Osigurajte da je cijev (ili cijevi) postavljena točno
uz utor u zupčaniku.

Motorni vinč sa zupčanikom ima različite alternativne osovine spojke. Nikad ne pokrećite stroj prijenego što je u potpunosti sastavljen.

Motorni vinč se koristi i kao vitlo za nadzemne vodove. To je prijenosno vitlo koje je dizajnirano za vuču viseć ih kablova i vodiča, koristeć  i pilot kalem za kabel, ili za uklanjanje i zamjenu vodiča podijeljenim kalemom. Vitlo se sastoji od tri osnovne jedinice: Motor s brzinom, okvir koji drži kalem, te kalem. Jedinica se brzo
sastavlja na drvenom stupu.
Pogonska jedinica, koju pokreće četverotaktni benzinski motor, ima ugrađeni zupčanik koji zadržava teret
kad se kalem zaustavi, te ima brzine za kretanje naprijed i nazad. Stroj je dizajniran da podnese vodič  do 157 mm2, duljine do 1000 m, iako se u obzir moraju uzeti uvjetikabla. Pogonska se jedinica također koristi na drugim strojevima.

Prije pokretanja stroja, provjerite funkcioniraju li kontrole pravilno. Stupnjevima prijenosa se upravlja potiskom na motoru. Poluga za kontrolu potiska ima ručicu mrtvaca, što znači kako biste se zaustavili, otpustite potisak, motor se vraća u prazni hod, a zupčanik će stati i zadržati teret (samostalno
kočeni zupčanik).

U slučaju hitnog zaustavljanja, otpustite potisak i prebacite prekidač motora u položaj OFF.

Ostalo iz rubrike pročitajte ovdje.

Posjetite naš KAKO WEBSHOP

Ako Vam se sviđala objava, kliknite Like i podjelite s prijateljima!

You may also like...

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *