Kako prodavač uspijeva biti odličan ?

Prodavač sa svojom osobnošću i komunikacijskim vještinama je najbitnija karika prodajnog odjela svakog poduzeća.

prodavač

Vještine koje prodavač treba razvijati je moguće naučiti i uvježbati uz savjete i rješenja iz brojne literature ili čak s Youtube kanala koja se čine jako praktičnima.
Prodaja je danas dio svakog posla. Njome se bave i oni koji nisu svjesni da se njome uopće bave. Prodajne i komunikacijske vještine su najbitnije vještine koje prodavač treba razvijati kojim god da se poslom bavite.

To se odnosi na osobe koje sudjeluju u B2B ili B2C prodaji (voditelje i djelatnike u odjelima prodaje, komercijaliste, tele-prodaju, prodajne predstavnike i savjetnike, voditelje ureda i tajnice, direktore, vlasnike poduzeća, obrtnike i sve one koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine)

Najbitnije je:

– naučiti i i izvježbati kako pregovarati u prodaji,
– steći osnovno znanje o psihologiji prodaje tenačinima pripreme za prodajne razgovore,
– znati kako koristiti neverbalnu komunikaciju u prodaji,
– znati kako uspješno otvoriti prodajni razgovor i pobuditi interes kod kupca,
– znati kako uspješno rješavati prigovore,
– znati kako zaključiti prodaju i ostvariti dugoročnu suradnju,
– prepoznavati koje su osnovne greške koje morate izbjeći u prodajnom procesu,
– prepoznati koje su prednosti i mane prodaje uživo,
– znati koje su prednosti i mane pisane i telefonske prodaje (“cold call”).

Ostale naše savjete pročitajte OVDJE.
Posjetite i naš KAKO WEBSHOP

Ako Vam se sviđala objava, kliknite Like i podjelite s prijateljima!

You may also like...

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *