Kako koristiti email marketing

 

Email marketing se smatra najbrže rastućim oblikom komunikacijske tehnologije u povijesti.
email marketing

Email marketing se smatra najbrže rastućim oblikom komunikacijske tehnologije u povijesti.

Iako ga već godinama pokušavaju proglasiti mrtvim, statistike pokazuju upravo suprotno.

Email marketing je kanal s najvećim rastom ulaganja u prošloj godini pri čemu je 61% marketera povećalo svoje ulaganje u njega. Mogućnosti targetiranja, personalizacije i automatizacije te iznimno niski troškovi čine email odličnim kanalom za distribuciju sadržaja, ali i komunikaciju s (potencijalnim) kupcima.

Personalizirane email poruke poboljšavaju CTR i konverzije za više od 10%.Korisnici žele primati ponude samo za proizvode ili usluge koji ih interesiraju. Prilikom subscribeanja, omogućite korisnicima da odaberu što žele primati. Servisi kao što je MailChimp nude snažne mogućnosti personaliziranja i automatizacije.

55% svih mailova se otvori na mobilnih uređajima. Prilagodite svoju poruku mobilnim uređajima, izbjegavajte velike količine slika i videa kako bi smanjili brzinu učitavanja i istaknite jasan CTA u prvom planu.

Segmentirane email kampanje imaju 14.32% veći open rate od nesegmentiranih kampanja. MailChimp nudi snažne i jednostavne mogućnosti segmentacije. Prema istraživanju, hrvatska poduzeća ne iskorištavaju puni potencijal email marketing segmentacije.

Emailovi s responzivnim dizajnom ostvaruju 24% više klikova na mobilnim uređajima, dok samo 17% marketera koriste responzivan dizajn u svojim emailovima.Kako više od polovice korisnika mailove čita preko mobitela, dizajn prilagođen tim uređajima je nužan uvjet za dobre rezultate email marketing kampanje.

Kako broj slika u emailu raste, tako se CTR smanjuje. Iako je vizualan sadržaj nužan za dobar učinak email marketing kampanje, pretjerivanje u broju slika nije dobro. Testirajte i pronađite optimalan broj slika u jednoj email poruci.

64% korisnika preferira rich text emailove. Dizajn, sadržaj i vrstu emaila prilagodite željama vaših subscribera. Vrijeme je da osuvremenite svoj email copy.

83% poduzeća koristi barem osnovnu segmentaciju u svojim email kampanjama. Osnovna segmentacija uključuje karakteristike kao što je dob, spol i geografska lokacija. Ovo je temelj svake email kampanje stoga iskoristite mogućnosti koje nude servisi kao što je MailChimp. Podsjećamo, segmentirane kampanje ostvaruju značajno bolje rezultate!

78% kupaca se unsubscribealo jer im je brend slao previše mailova. Ne pretjerujte. Jedan newsletter tjedno je sasvim dovoljno. Također, odličan potez je ponuditi korisnicima da sami odrede dinamiku mailova koje žele primati. MailChimp nudi nekoliko opcija.

Van radnog vremena, korisnici svoje mailove najčešće čitaju dok gledaju TV (70%), iz kreveta (52%), dok su na odmoru (50%) ili dok voze (18%).Prilagodite sadržaj, dizajn i vrijeme slanja svim mogućim okruženjima. Prenesite svoju poruku u što manje teksta i istaknite jasan CTA te prednosti koje vaš proizvod ili usluga donosi publici odmah na početku maila.

Ostale članke iz rubrike, možete pročitati OVDJE!

Posjetite i naš KAKO WEBSHOP

Ako Vam se sviđala objava, kliknite Like i podjelite s prijateljima!

You may also like...

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *