Kako komunikacija utječe na poslovne rezultate?

Komunikacija je pojam koji je prisutan u svakoj međuljudskoj interakciji. Bilo privatno ili poslovno, ona je nezaobilazan pojam.
komunikacija
Lako je zaključiti da su njene vještine ključ osobnog i poslovnog uspjeha.
Na privatnom polju, ona se prvenstveno odnosi na obiteljeske, rodbinske i prijateljske odnose, dok je poslovnom smislu ona malo kompleksnija.

Poslovna komunikacija je jedna od ključnih poslovnih vještina. Vaši rezultati direktno ovise o dojmu koji ostavite na klijente i poslovne partnere. Poznat je “halo efekt” tj. efekt prihvaćanja u prvih 10 sekundi. Na njemu su nastali mnogi veliki poslovni kontakti i suradnje. Stoga, taj prvi dojam izuzetno je važan, kako privatno tako i poslovno. Nikada ne zaboravite da je prvi dojam koji ostavite na sugovornika nerijetko i onaj presudni.
Vodeći poslovni ljudi konstantno usavršavaju svoje komunikacijske vještine, a rezultat se očituje u stvaranju dobrih poslovnih kontakata i u konačnici u postizanju planiranih poslovnih rezultata.

Verbalna komunikacija predstavlja samo manji dio ukupne komunikacije sa sugovornikom. Uz verbalnu komunikaciju, mnogo veći učinak ima i neverbalna komunikacija, o kojoj često nismo ni svjesni. Ona predstavlja čak 6/7 naše cjelokupne komunikacije i karikirano izgleda kao santa leda u hladnom oceanu.  Ono što viri iznad vode je naša verbalna komunikacija, a sve ostalo je neverbalna. Ona se temelji na nesvjesnim potezima oba sugovornika ili više njih te u ima veliki, često i presudni, značaj u donošenju odluka.

Ostale naše članke pročitajte u rubrici POSLOVNA INTELIGENCIJA.
Za sve one koji bi htjeli nagraditi svoje zaposlenike, pripremili smo i neke POSLOVNE POKLONE.

 

Ako Vam se sviđala objava, kliknite Like i podjelite s prijateljima!

You may also like...

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *