Kako Facebook,Instagram,Linkedin i Youtube koriste za poslovanje ?

Facebook, Instagram, Linkedin, Youtube… pomazu nam u poslovanje? O da… i to uveliko!



U današnje vrijeme nezamislivo je uspješno poslovanje i promocija proizvoda i usluga bez društvenih mreža. Društvene mreže se u poslovnom svijetu koriste za oglašavanje, postizanje bolje vidljivosti ali i komunikaciju s potencijalnim klijentima. Postoje 4 vodeće društvene mreže, Facebook, Instagram, Linked i Youtube koje se pravilnim korištenjem pretvaraju u alate koji Vam donose bitno povećanje prodaje, promoviraju Vaše proizvode i usluge i znatno utječu na poboljšanje reputacije i vidljivosti. Prva od 4 odabrane društvene mreže je ujedno i najveća društvena mreža – Facebook, a za poslovne korisnike po važnosti ju slijedi poslovna mreža Linkedin. U zadnje vrijeme sve veći broj poslovnih korisnika u Hrvatskoj se okreće društvenim mrežama Instagram i YouTube na kojima se kroz audiovizualni sadržaj otvaraju brojne mogućnosti za oglašavanje i poslovnu promociju.
Može se sa sigurnošću ustvrditi da je izostanak nastupa na vodećim društvenim mrežama preskupi luksuz koji će Vaša konkurencija svakako znati iskoristiti. Preduhitrite konkurenciju i zavladajte društvenim mrežama uz savjete i trikove naših stručnjaka.

Instagram je jedna od vodećih društvenih mreža po broju korisnika, ali i mogućnostima koje pruža poslovnim korisnicima. Instagram ima impresivne brojke, pa možemo istaknuti da postoji preko milijardu aktivnih korisnika ove mreže, dok je dnevno u svijetu na Instagramu aktivno preko 550 milijuna ljudi. Dnevno se na Instagramu objavi preko 100 milijuna vizualnih sadržaja, a broj dnevnih like-ova prelazi 4 milijarde.

Linkedin je vodeća poslovna društvena mreža koja se može pohvaliti s brojem od čak 546 milijuna korisnika iz 200 različitih zemalja. U Hrvatskoj profil na Linkedin-u ima preko 4000 tvrtki, a taj broj iz godine u godinu raste. Tvrtke koriste ovu društvenu mrežu za pronalazak željenih zaposlenika, oglašavanje, promociju proizvoda i usluga, povezivanje s mogućim poslovnim partnerima i komunikaciju s poslovnom zajednicom. Ukoliko Vaša tvrtka nije aktivna na Linkedin-u vrijeme je da razmislite o svim mogućnostima koje su Vam na raspolaganju na ovoj društvenoj mreži.

Ukoliko zelite detaljnije informacije o mogucnostima unaprijedjenja Vaseg poslovanja, slobodno se javite OVDJE.

Ako Vam se sviđala objava, kliknite Like i podjelite s prijateljima!

You may also like...

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *