Kako funkcionira employer branding u poduzeću ?

Employer branding je ozbiljan i zahtjevan proces koji se sastoji od raznih aktivnosti.

Employer branding možemo opisati kao reputaciju, odnosno popularnost tvrtke kao poslodavca i vrijednosti koje ta tvrtka zagovara, te sve ono što pruža svojim zaposlenicima.

U današnjem zahtjevnom „ratu“ za talente Employer branding je iznimno bitan za privlačenje kvalitetnih kandidata. Glavni cilj Employer brandinga je privući najbolje kandidate na tržištu ali i zadržati postojeće talente. Najveći dio procesa Employer brandinga je zadatak HR-a, uz blisku potporu Uprave ali i suradnju sa svim drugim dijelovima poslovnog subjekta, naročito odjelom marketinga. Kvalitetno odrađenim Employer branding poduzeću služi da privuće najbolje kandidate, zadržati postojeće talente i stvoriti angažirane zaposlenike koji tu istu tvrtku neće napustiti, a što će u konačnici rezultirati ostvarenjem zacrtanih poslovnih ciljeva. Zadovoljni i angažirani zaposlenici će promovirati sam brand tvrtke i na taj način pozitivno utjecati na privlačenje novih talentiranih kadrova u tvrtku.

Važno je definirati:
– što je employer brand,
– koja je njegova važnost za privlačenje novih i zadržavanje postojećih talenata,
– kako provesti cjelokupni proces od selekcije pa do onboardinga odabranog kandidata,
– kako informirati potencijalne kandidate o kompaniji,
– kako kreirati employer brand,
– koji su važni elementi strategije Employer brandinga,
– kako definirati EVP (Employee Value Proposition),
– koji su novi načini regrutatacije talenata,
– što je employee experience,
– koje aktivnosti su nužne za promociju Employer branda (razni eventi, predavanja, web stranica karijera, itd…),
– tko bi sve trebao i morao sudjelovati u stvaranju Employer branda,
– kako mjeriti učinke Employer branda.

Ova tema namjenjena je za:
– voditelje i djelatnike odjela ljudskih potencijala, HR-a i kadrovskih službi,
– profesionalcima koji se bave unapređenjem i razvojem sustava upravljanja ljudskim resursima,
– direktore i vlasnike poduzeća koji žele raditi na zadržavanju i privlačenju zaposlenika,
– marketinškim stručnjacima koji će raditi na employer brandingu.

Ostale članke pročitaje OVDJE.

Ako Vam se sviđala objava, kliknite Like i podjelite s prijateljima!

You may also like...

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *